dimecres, 21 de setembre del 2011

Qui és qui /7/ IMMA RIU RATERA


Sóc l'Imma Riu Ratera, visc a Sallent i tinc 42 anys. Vaig estudiar Relacions Laborals a UB i actualment treballo a Sant Fruitós al departament comercial de Friman, una empresa distribuïdora d'alimentació. Estic casada i tinc una filla d'onze anys l'Aida a qui he transmés la meva afició pel cant. De ben petita, vaig començar amb la Coral Infantil Saltirons del Llobregat, passant per la Coral Juvenil Nova Albada, la Coral de Pares la Troupe del Riu i com no a The River Troupe Gospel, que a part de fer-me disfrutar moltissim cantant gràcies al bon rotllo que desprenem, m'ha permés conèixer un munt de persones increïblement fantàstiques. 

Com veieu "cantar és lo meu" fins i tot crec que és ideal com a teràpia per mantenir el nivell d'estrés a ratlla. Com deia Plató, la música és per l'ànima com la gimnasia pel cos....i com que això últim m'ho passo una mica per alt...almenys canto....Apa fins aviat amics, ens ho passarem teta junts!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada