dimecres, 21 de setembre del 2011

Qui és qui (4): Hola sóc la Vicen!!

Hola a tots i totes! a mi em coneixeu una mica perquè sóc la que sempre es posa allà davant sobre un banc fent el "burru" i us fa fer coses com treure la llengua, dir obscenitats com "pèl del cul", i aquestes coses... però sempre sempre amb respecte i carinyo ;)
Sóc la Vicen, nascuda a Manresa el 9/12/1977, tinc 4 germanes (una d'elles viu a Sallent), un germà i uns pares meravellosos.Fa 3 anys vaig arribar a Sallent  gràcies als regals que l'univers et dona i em considero una persona afortunada  de poder compartir el que més m'agrada amb persones de gran valor. Vaig estudiar imatge i so a Bcn i vaig treballar 8 anys com a fotògrafa. Sense cap formació musical vaig entrar a cantar a l'Esclat Gospel Singers de Manresa i en 2 anys vaig començar a fer de solista, poc a poc vaig iniciar el meu camí musical. Començo a estudiar amb el Jordi Camp, la Núria Cols (que vivia a Sallent,  i aquell va ser el meu primer contacte amb el poble!). La meva passió per la música Gospel augmenta i me'n vaig a viure a Londres per 7 mesos a cantar amb The London Community Gospel Choir, els números 1 d'Anglaterra. Més tard vaig a viure a Bcn i començo a treballar a l'escola Costa i Llobera com a monitora d'extraescolar de sensibilització a la música, menjador, mestre substituta, .. tot terreny vaja! feina que per horari em permet donar classes de tècnica vocal i fer cursos de direcció musical. Actualment com sabeu dirigeixo junt amb el Jaume el nostre meravellós grup humà de persones que s'ho passen pipa cantant Gospel amb molta il·lusió i alegria. I espero compartir amb totes i tots vosaltres moltes més experiències i tresors que es guardin als nostres cors. Una abraçada i fins aviat!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada