dilluns, 19 de setembre del 2011

Qui és qui (2): DOLORS MARTIN DIAZ

Hola dons jo seré la segona..

Sóc la Dolors Martín Díaz  i vaig nèixer a Manresa l'11 de maig de 1962, tot i que fa més de 25 anys que visc a Sallent, he treballat molts anys d'administrativa però ara fa més de 10 anys que faig de Monitora de Menjador a l'Escola CEIP Guillem de Balsareny a banda de ser la secretària del negoci familiar del meu home. Estic casada amb el Jaume Riu i tenim una filla, la Laura que també canta. Fa molts anys que canto ja ho havia fet de 1986 a 1990 a la Coral Juvenil Nova Albada de Sallent, més recentment a La Coral del Peguera i des de la seva fundació el 1997 a La Coral La Troupe del Riu, coral on va nèixer ara fa tres anys The River Troupe Gospel. A més de cantar faig pilates i quan la meva esquena m'ho permet m'agrada anar a caminar i els caps de setmana fer caminades de muntanya i gaudir de la natura i bons amics.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada