dimarts, 20 de setembre del 2011

Qui és qui /3/ MERITXELL GARCIA PEIXOTO

I jo seré la tercera...


Jo soc la Meritxell o millor la Txell. Tot i que vaig néixer el 27 de novembre del 1973 a Cornellà de Llobregat visc a Sallent des dels 14 anys, cal dir que la meva família materna és de Sallent i la paterna de Manresa.
Fa 19 anys que treballo en una entitat financera (tot i així no soc mala persona eh!!!!), fins fa un any i mig era Caixa Sabadell i ara és Unnim, en aquests moments estic a l'oficina de Tona.

He de dir que m'encanta cantar!!!! Fa molts anys vaig cantar a la Coral Juvenil Nova Albada on el Jaume ja era el director, així que ja fa anys que ens aguanta... i des de fa uns 4 amb l'excusa d'apuntar el meu fill a la Coral infantil la Clau de Sol també em vaig apuntar a la Coral de pares de la Troupe del Riu on em vaig retrobar amb el Jaume i la Dolors i com per casualitat això ha desembocat en The River Troupe Gospel. Una experiència Genial!!!!
A més de cantar, una altra afició que tinc des de fa uns 3 anys és fer muntanya acompanyada sempre de la família i de bons amics!!!! 

Per cert, el nen de la foto és el meu fill, l'Arnau, un futur alpinista ja que ens segueix a tot arreu. A que és guapo!!!!!!!! Què he de dir "amor de mare"....je je je.

Ens veiem!!!!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada