dijous, 5 d’abril del 2012

Qui és qui (22): SÓC EL QUICO


Hola companys i companyes!

Sóc el Francesc Serra, però tothom em diu ¨Quico¨ i m'agrada perquè és com mes proper, mes familiar. Vaig néixer a Artés un 14 de Desembre de 1964 i visc a Sallent des de el 1988 quan em vaig casar amb la meva dona la Ester, tenim dos fills la Sílvia i el Marc. Gracies a ells va començar la meva afició a cantar, ja que el 1998 els varem apuntar a la coral Saltirons del Llobregat, on era director el Jaume Riu. Mes tard es va fundar la Coral Clau de Sol, on també van participar. D'aquelles corals infantils va sorgir la coral de pares ¨La Troupe del Riu¨, a la qual ens vam incorporar la Ester i jo fins que els nens per ser una mica mes grans i tenir altres ¨prioritats¨ diguem o així,  van plegar i de retruc nosaltres també. Llavors va arribar la Vicen amb el gospel , i aquí estic molt content per la música i tota la colla de persones i amics que formem ´The River Troupe Gospel¨.
Treballo en el sector del metall a Maxion Wheels,abans (Hayes Lemmerz),la feina es bastant rodona, doncs fabriquem rodes d'automovil.

Fins Divendres!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada