dilluns, 9 d’abril del 2012

Qui és qui /23/ SÓC LA IMMA MOLERA


Hola amics cantaires,

Sóc l’ Imma Molera Riu, una berguedana  que des que vaig ser mare fa 32 anys estic  molt feliç vivint a Sallent. Estic casada amb el Toni i tenim un fill molt afeccionat a la música.

Em dedico al món de les Teràpies Naturals i Energètiques, com la Ressonància Quàntica, Acupuntura, Cromoteràpia, Flors de Bach, i Reiki entre altres.... Practico Tai-Txi, Qi-Gong, Ioga....i m’agrada molt la natura.

Sempre m’ha agradat cantar, i em sento molt a gust en aquest meravellós grup de Gospel.

Gràcies a tots per formar aquest grup tant fantàstic.

AH! CANTAR ÉS MOLT BÓ PER A LA SALUT !!!

1 comentari:

  1. Aquest missatge és per l'Imma Molera. M'agradaria poder contactar amb ella, sóc en Martí Just, una amistat passada, de Berga; ara resideixo a Navàs (Bages)
    e-mail: justmontraveta@gmail.com telf.650061836

    ResponElimina