dimarts, 27 de desembre del 2011

Qui és qui /18/ JO SÓC LA SÍLVIA


Holaaaa, jo sóc la Sílviaaaaaa,....
Sóc de Sallent i tinc 41 anys. Sóc mestra de música i treballo ja des de fa 13 anys a l'Escola pública de Monistrol de Montserrat, aquest curs,  però, hi tinc a part de la música, "una mica més de feina",.... Per la meva professió, doncs, ja podeu veure que m'encanta tot el que envolta el mon de la música i a més de participar en el grup de gospel, també formo part , amb el Jaume (director) i el Cristòbal , de la Coral infantil Clau de Sol de Sallent i la Troupe del Riu , des de fa uns quants anys, on també hi ha la meva filla Helena.
M'apunto al tema de frases "pòstumes" com he vist a l'Imma, perquè n'hi ha una que la subscric totalment i a més puc presumir de que la practico cada dia. Com deia Nietzse: SENSE MÚSICA LA VIDA SERIA UN ERROR.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada