dimecres, 22 de juliol del 2015

I el 8 de Novembre al Teatre Kursaal de Manresa

La història de la nostra actuació al Kursaal va començar una mica el dia del nostre concert al Teatre Joventut de l'Hospitalet de Llobregat, un concert conjunt amb el Cor de Gospel de El Prat del Llobregat. Aquell dia, mentre feiem el concert, gaudint, disfrutant, cantant i ballant vaig veure clar que TRTG estava preparada per qualsevol cosa i així em vaig decidir a intentar fer realitat un dels meus somnis que com a director d'un cor de poble sempre havia desitjat. 
El dia després del concert vaig enviar un email al Kursaal i al cap de poc temps em convocaven a una reunió amb Joan Morros director de El Galliner, entitat que gestiona la programació del teatre, la veritat és que la reunió amb el Joan va ser molt agradable i varem parlar de moltes coses i de molta gent ja que malgrat que no ens coneixiem personalment tenim molts amics comuns en aquest món de la música i el cant. El Joan m'ho va posar molt fàcil, o llogeu el local, us feu càrrec de les despesses i de la publicitat de l'acte o entreu a formar part de la programació i nosaltres ens encarreguem de tot, i clar la resposta va ser ràpida, formar part de la programació, sortir al llibret, veure pasquins amb la foto del cor anunciant el concert penjats per cartelleres i a la Plaça Sant Domènec, era ja posar la cirereta al somni!!! Sobre les pors d'actuar a la Sala Gran ja varem parlar de que hi ha molts concerts on no s'obre l'anfiteatre i s'omple la platea on hi caben més de 500 persones.
I aquí estem esperant aquest dia on ara un cop aconseguit l'objectiu en volem aconseguir un altre, OMPLIR EL KURSAAL!!!

El 8 de Novembre a les 6 de la tarda, aquest cor de Sallent amb un abast intercomarcal TRTG viurà una jornada històrica i ens faria molt feliços que ens hi acompanyessiu...


2 comentaris:

  1. I avui dia 9 de novembre ja podem dir que vàrem petar el Kursaal

    ResponElimina
  2. I avui dia 9 de novembre ja podem dir que vàrem petar el Kursaal

    ResponElimina