dimecres, 11 de desembre del 2013

Fira de Nadal de La Massana-Andorra (6-7 de desembre de 2013)

The River Troupe Gospel a La Massana - Andorra

El divendres 6 de desembre la gent de La Troupe es trobaven a la benzinera de Callús a 2/4 d'11 i feia camí cap a La Massana- Andorra, anàvem actuar a la Fira de Nadal de La Massana. Teníem la prova de so a 2/4 de 4 i la primera de les tres actuacions de divendres a les 5.
Res feia pensar que no fóssim a La Massana amb puntualitat per fer la prova i fins i tot havíem dit de parar-nos a dinar plegats al Viena que es troba a la Ronda d'Andorra la Vella, però increïblement així va ser ja que el nostre viatge Sallent/Manresa cap a Andorra que dura normalment 2 hores es va convertir en un calvari de cues i més cues que va allargar el viatge fins a les 5 hores.
Això si, quan varem ser a La Massana passades les 4 de la tarda, ens varem oblidar de les hores de cua i carregats de la il.lusió, de fer la nostra estrena internacional, varem pujar a l'escenari on varem passar i fer passar bons moments als assistents, oferint tres passes de 20 minuts a les 5, a les 6 i a les 7 de la tarda.
Ens varem quedar a dormir a l'Hotel Marco Polo de La Massana i el divendres al vespre varem fer un sopar tots plegats als menjadors del mateix hotel i després varem anar a fer un tomb pel poble.
Dissabte al matí, cantaires i acompanyants aprofitaren  per fer compres o d'altres activitats al Principat i a la tarda tornarem actuar a la Fira amb dos passes de 1/2 hora.
A les actuacions d'Andorra hi assistiren uns 25 cantaires, que si be és més o menys la meitat dels cantaires que formen TRTG, és un nombre raonable tenint en compte que era un pont festiu on moltes famílies ja tenien organitzades d'altres activitats, musicalment els concerts significaren el debut com a cantaires del cor de  Pilar Compte, Neus Ricart, Jordi Moltó i Xavier Muñoz.
La Fira de Nadal es feia a la Plaça de Les Fontetes un acollidor indret a peu de l'Oficina de Turisme del Comú de La Massana, l'auditori (on la nit de dijous hi va actuar el músic sallenti Carles Cases) i el telecabina que porta als esquiadors fins a l'estació de Pal.
El temps ens va respectar força i malgrat que feia un fred intens, el sol i la poca humitat el feia molt suportable.
Va ser una gran experiència que tant de bo puguem repetir... però si pots ser no en un pont!!!

I aquí teniu un enllaç per escoltar un video