dilluns, 17 de desembre del 2012

Quí és qui /26/ SÓC L' ANNA ORTEGA


Ei!

Sóc l’Anna, vaig néixer, pels pèls, a la dècada dels 60. Vaig anar al conservatori un munt d’anys... el que em va quedar més és que m’encanta cantar!. Ara estic una mica rovellada i molts cops em costa agafar el to... a veure si amb els dies vaig millorant...!

No havia pensat mai cantar gospel, només buscava alguna coral per poder-ho fer... i la veritat és que m’encanta! Espero cada assaig amb molta il.lusió! ... A part de cantar també m’encanta el grup de gent.

Pel que fa a la feina.. faig d’administrativa comptable en una cooperativa on som 5 socis. I el tema familiar... doncs, visc a Sant Fruitós, amb la meva parella i els nostres fills que és el millor que m’ha passat en la vida.... M’encanta llegir i fer punt de creu. Però el que més m’agrada és sortir amb la família amb la nostra autocaravana a voltar pel món.

Us passo una foto de l’agost passat a Andorra... amb els meus fills.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada