dilluns, 3 d’octubre del 2011

Qui és qui /8/ SÓC EL CRISTÒBAL PÉREZ RIERA


Em dic Cristòbal Pérez Riera, per aquelles coses que es feien abans de posar els noms dels avis. Vaig néixer a Sallent el 30 de Desembre del 1975 (un nadal mogudet), Vaig créixer a Sallent, i visc a Sallent. Que no m'he mogut gaire de lloc, vaja. Estic casat amb la Nuri, i tenim 2 nens, el Pol i l'Oriol, tots dos cantaires de la Coral Jove Clau de Sol.
Vaig estudiar Enginyeria Tècnica Industrial a Manresa, i després de treballar de mosso de magatzem (a Sallent) i de cambrer (a Moià??? doncs sí...), des de fa una bona pila d'anys treballo a Bobitecnic (també a Sallent), fent bàsicament programes Scada i de PLC, que ve a ser com fer que quan algú prem un botonet, en algun lloc s'encengui una llumeta.
La meva relació amb el món de la cantarella comença de ben petit a la coral Saltirons del Llobregat, per allà l'any 1986, on el Jaume Riu ja hi tocava el Piano i d'allà vaig passar a la Nova Albada, fins no sé exactament quin any. Des del 1994 fins al 2007 (em sembla) vaig ser membre dels grups sallentins Sentència i Bona Queena, i després d'uns anys de sequera, i mogut en part per l'experiència que va tenir la Nuri en el curset d'estiu que van fer, he fet el cop de cap i aqui torno a ser a punt per suar, riure, i de tant en tant, cantar una estona.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada